FAQ

BETAALMOGELIJKHEDEN
 OP WELKE MANIER KAN IK BETALEN?
Bij The-Eco-District.nl kun je gebruik maken van de gangbare digitale betaalmogelijkheden namelijk: iDeal, Visa, Mastercard, Maestro, Bancontact en via een bankoverschrijving.
WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN?
Je betaalt geen verzendkosten!
VERZENDEN
  WAT IS DE LEVERTIJD VAN MIJN BESTELLING?
Na bevestiging van je betaling word je bestelling zo snel mogelijk verzonden. Bij ieder product wordt de voorraadstatus weergegeven. De producten worden zo snel mogelijk verzonden. Wij streven naar een maximale levertijd van 3 werkdagen. Hier kunnen echter geen rechten aan ontleend worden. Zodra de bestelling verzonden is ontvang je een track&trace code om je pakket te volgen.
IK HEB EEN VERKEERD AFLEVERADRES DOORGEGEVEN. KAN IK DAT NOG AANPASSEN?
Je kunt na het plaatsen je bestelling niet meer wijzigen. Kijk dus van te voren goed of de aflevergegevens juist zijn. Indien de bestelling reeds verstuurd is en deze onjuist is zijn wij helaas genoodzaakt om de daadwerkelijke bezorgkosten voor het opnieuw sturen in rekening te brengen.
RETOURNEREN
KAN IK EEN PRODUCT RETOUR STUREN / GEBRUIK MAKEN VAN MIJN HERROEPINGSRECHT?
Natuurlijk kan het wel eens gebeuren dat je een product terug wilt sturen. Wellicht is het product niet helemaal naar wens of heb je een andere reden om de bestelling te annuleren. Je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om jouw product retour te sturen. Je krijgt dan het aankoopbedrag bedrag retour van de producten die je geretourneerd hebt. Indien het de gehele bestelling betreft dan worden ook de betaalde verzendkosten gecrediteerd. Het kan voorkomen dat door het retourneren van producten de drempel van het gratis verzenden van de oorspronkelijke bestelling niet meer gehaald wordt. In dat geval worden de verzendkosten (die dan ten onrechte niet in rekening zijn gebracht) in mindering gebracht op de terugbetaling. Enkel de kosten voor retour van je thuis naar The-Eco-District zijn voor eigen rekening. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan The-Eco-District geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via info@the-eco-district.com. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Het bedrag wordt uitsluitend teruggestort op de rekening waarmee de bestelling betaald is. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via info@the-eco-district.com. Wij zullen je dan over de procedure voor retourzending informeren (zie ook onderstaande) en vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Uitzonderingen retourneren Er zijn uitzonderingen op het herroepingsrecht, namelijk: a. Bij verzegelde producten. Wanneer de verzegeling verbroken is zijn bij deze producten niet retourneerbaar; b. die door The-Eco-District tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument; c. die duidelijk persoonlijk van aard zijn; d. die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden; e. die snel kunnen bederven of verouderen; f. waarvan de prijs gebonden is aan schommelingen op de financiële markt waarop Top voor Thuis geen invloed heeft; g. voor losse kranten en tijdschriften en h. voor audio- en video-opnamen en computersoftware waarvan je de verzegeling hebt verbroken. Top voor Thuis is een onderdeel van Result4U Interim Management BV Result4U Interim Management BV Burg. Ceulenstraat 95 6212 CR Maastricht Nederland info@the-eco-district.com +31 625 146 984 KvK : 14085575 BTW : NL.8160.23.54.B01 Modelformulier voor herroeping (nadat u contact opgenomen hebt met info@topvoorthuis.nl krijgt u dit toegezonden) Aan Burg. Ceulenstraat 95 6212 CR Maastricht Nederland info@topvoorthuis.nl +31 625 146 984 Ik deel u hierbij mede dat ik onze overeenkomst betreffende de verkoop van het volgende artikel herroep: Besteld op (DD-MM-JJJJ) Ordernummer Artikelnummer Ontvangen op (DD-MM-JJJJ) Van Naam Adres Postcode Plaatsnaam Land IBAN rekeningnummer Handtekening (alleen indien op papier wordt ingediend) Datum (DD-MM-JJJJ)
KAN IK EEN PRODUCT RUILEN?
Het kan voorkomen dat je per ongeluk het verkeerde product heeft besteld en dat je het product wilt ruilen voor een ander product. Dit is natuurlijk geen probleem. Je volgt de procedure die omschreven is bij retourneren en bestelt het andere product via een nieuwe bestelling. Voor het ruilen van een product gelden dezelfde voorwaarden als bij een retourzending.
  MIJN ONTVANGEN PRODUCT IS DEFECT. WAT NU?
Helaas kan het wel eens voorkomen dat een product met een defect of beschadiging bij je wordt geleverd. Hoewel we er alles aan doen om dit te voorkomen is het nooit 100% uit te sluiten. Mocht je een defect product ontvangen dan volg je onderstaande procedure: Je meldt het defect per email (info@the-eco-district.com) binnen 7 dagen na ontvangst van het product. Voor een juiste afhandeling is het van belang dat je ons per email zo volledig mogelijk informeert. Geef duidelijk in de mail aan wat het defect/beschadiging is en stuur, wanneer mogelijk, ook foto’s mee van het defect/beschadiging. Na ontvangst van jouw e-mail zullen wij je zo snel mogelijk informeren over de afhandeling. Afhankelijk van het defect zal gekozen worden voor reparatie of vervanging van het product.
 
MIJN PRODUCT IS DEFECT GEGAAN TIJDENS DE GARANTIEPERIODE. WAT NU?
Hoewel onze producten van de hoogste kwaliteit zijn kan het voorkomen dat een product naar verloop van tijd toch een defect vertoont. Met betrekking tot garantie hanteren wij de productafhankelijke fabrieksgarantie. Om te kunnen bepalen of het defect aan jouw product binnen de garantietermijn valt vragen we je de volgende procedure te volgen: Je meldt jouw klacht per e-mail (info@the-eco-district.com) en geeft duidelijk aan wat het defect. Het is van belang dat je ook aangeeft wanneer je het product hebt ontvangen en wat het bestelnummer was. Wij zullen vervolgens bepalen of je defect binnen de garantietermijn valt. Indien jouw klacht/defect in aanmerking komt voor reparatie of een omruilprocedure sturen wij je een RMA nummer en verdere gegevens om jouw product retour te sturen. Vervolgens bepaalt onze serviceafdeling of de klacht gegrond is en of er gerepareerd, omgeruild of gecrediteerd wordt. De verzendkosten en eventueel andere kosten voor het retourneren worden niet door ons vergoed.